Detox, mf.

God morgon. Igår kom Martin över och vi drack lite bubbel och kollade på TV. Det blidde ingen utgång eftersom att vi insåg att det nog inte skulle vara något direkt drag ute. Men trevlig var det ändå.
Min grundplan för denna helg var att fira med Marcus att körslaget är över och att han nu är fri, men han verkar ta ett visst avstånd från mig av någon anledning.
Men.
Det är inte därför jag skriver. Det är så att jag idag påbörjar en detox. Ja, jag gör lite slag i saken, skulle man kunna säga. Och jag har planer på att i och med detta bjuda er lite på vad jag förtär, mest för att jag själv ska komma till insikt. Ni får helt enkelt ta det. Otur.

Vi börjar med en omelett med örtfärskost och någon slags växt. Och 1,5 jordgubbe. Till detta den grumsiga vätskan som jag ska svepa 1,5 liter av varje dag i 20 dagar. Jag har även fått i mig ett halvt äpple, men jag tror att jag hatar äpplen.

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Arma sate:)

2011-05-01 @ 19:12:14
Postat av: Sanna svarar Elina

Det här kommer gå prima, man behöver inte ändra kosten så mycket. Det är det här med vinet som blir prövningen... :)

2011-05-01 @ 19:23:59
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad är det för gogga du dricker? :-) Det ser inte alls ut som rosévin...

2011-05-02 @ 08:30:13
Postat av: Sanna svarar Kajsa

Rosévinets dagar är över för mig är jag rädd. Eller ja, i 18 dagar till.

2011-05-02 @ 19:16:20
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0