Bildanalys.

Jag har suttit och tittat på lite bilder från nyårsafton. Jajaja, jag ska berätta mer om detta senare. Men ändå. Hittade denna på mig själv.



Taskig hållning. Risigt hår. Min haka slött vilande mot mina andra hakor medan jag skrattar hysteriskt. Inte en bra bild. En bild då man inte är förberedd på, kan man tänka.
Men vad inser vi då. Jo, det är jag själv som tagit bilden med fjärrutlösaren jag fick av Eken i julklapp, tack du väldigt mycket.



Jag hade alltså alla förutsättningar i denna värld att vara beredd. Sträcka på mig. Slänga med håret lite. Sträcka ut sköldpaddshalsen. Men nej. Och varför gjorde jag inte det?
Svaret, enligt min egen kalkylering, finns också på samma bild.



Vinet och snapsen. Men var jag lycklig? Ja, det skulle jag nog vilja säga. Lycklig och krum som Quasimodo.


Kommentarer
Postat av: Svågern

Det är något fel på din kamera. Alla kort du tagit på mig har resulterat i foton föreställande en lönnfet, otränad, småkorpulent liten 37-årig farbror. Skräpkamera säger jag bara...

2011-01-19 @ 11:50:10
Postat av: Sanna svarar Svågern

Men vad bra det känns att det är i kamerna felet ligger, då är det bara att jag slänger gymkortet och köper en ny kamera istället!

2011-01-19 @ 15:32:34
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Kajsa svarar Sanna

Två. Du behöver köpa två nya kameror. Det är nämligen fel på våran också....

2011-01-19 @ 23:09:35
Postat av: Sanna svarar Kajsa

Men herregud! Vad är detta?! Har de små barnarbetarna gått och blivit lata? Missvisande kamror tycks ju ha blivit en slags epidemi! Här krävs en facebookgrupp; Våga Vägra Måndagsexemplar!

2011-01-20 @ 07:27:18
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0