RÖR EJ.

Igår när jag kom hem från jobbet så kände jag mig förkyld och jävlig, men trots detta så tvättade jag och spenderade 1,5 timme på gymmet. Ja, jag vet, jag är fucking amazing. Men. Det är inte därför jag skriver. Tvättiden fick mig nämligen att minnas ett telefonsamtal med Eken då han tog hand om tvätten förra gången. Tillåt mig delge:

Eken:  Centrifugen är trasig.
Jag:    Jaha, det var väl ett helvete.
Eken:  Ja, jag lyckades centrifugera två tvättar, sen gav den upp helt. Jag såg att det satt en lapp där om att den var trasig men så såg jag att de hade bytt ut knapparna så då trodde jag att den var lagad.
Jag:    Vad stod det på lappen då?
Eken:  "Under reparation, RÖR EJ"

Är inte detta fantastiskt roligt? Egentligen?! Kunde vaktmästaren har gjort en tydligare lapp? Antagligen inte. Men nu har vi en sprillans centrifug i tvättstugan och det kan vi troligen tacka Eken för.



Han, den där något mer praktiska än teoretiska.

 


Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Haha, den va bra :-))) Logik, eller ;-)

F.ö. en kanonbild på han den praktiske !!

2011-02-04 @ 16:57:54
Postat av: Sanna svarar lisbeth s

Ja, han kan vara riktigt söt när han vill :)

2011-02-05 @ 17:06:33
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0