Inte riktigt som planerat.

Imorse när jag satt här så fantiserade jag över att jobbdagen skulle vara över och att jag skulle komma hem, ta en kopp te och njuta av favoritlåtarna samtidigt som jag retucherar lite bilder.
När jag kom hem från jobbet kom jag på att jag måste till gymmet. Var där i 1,5 timme kom hem och duschade. Upptäckte att Eken inte alls gjort något storkok tidigare idag som han sa så jag satte igång med det istället. Under tiden packade jag ur och i en diskmaskin. Under en av omrörningarna i den stora grytan blir det någon slags luftbubbla som sprutar kokande köttröra på mitt lår och får mig att näst intill svimma av smärta. Nu har jag panikläst ett gäng bloggar som jag bara inte får hamna efter i och skållat tungan med den där koppen te jag lovade mig imorse för jag måste hinna lägga mig innan halv nio om jag ska känna mig utvilad imorgon.
Men imorgon, då kanske det finns tid för eftermiddagsmys. Kanske.

Och just ja, det var alla hjärtans dag idag va?


Kommentarer
Postat av: Elina

Du är för go...lägga sig halv nio...då är man ju bara halvvägs genom kvällen:)

2011-02-15 @ 13:01:37
URL: http://elinaihalsingland.bloggagratis.se
Postat av: Sanna svarar Elina

Herregud, vad får du all energi ifrån?! Nyss blev jag alldeles till mig då det blev "halv åtta oss mig på tv:n", för jag trodde att jag skulle få gå och lägga mig snart, sen blev jag helt knäckt då jag insåg att det bara var en repris och att klockan var halv sex... :(

2011-02-15 @ 18:04:44
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: lisbeth s

Ljuvligt vacker bild :-)

2011-02-15 @ 22:17:49
Postat av: Elina

Obegripligt att du ens hinner hem och komma i ro till klockan halv sex! Då har jag inte ens fått av mig ytterkläderna! Men jag brukar vila medan jag tittar på halv 8 hos mig, sen kör jag igång nästa halvlek hehe...Ikväll ska jag till Delsbo och rida, då är jag inte hemma förrän tio ungefär....ska du följa med?:)

2011-02-16 @ 08:28:08
URL: http://elinaihalsingland.bloggagratis.se
Postat av: Sanna svarar

Lisbeth: Tackar, ibland kan himlen bjuda på riktigt mysiga färger!



Elina: Ojojoj, då slocknar jag på hästryggen direkt! Om jag nu kommer upp på den d.v.s.... Har varit på gymmet nu och slitit som ett djur, så ikväll kommer jag väl somna vid sju!

2011-02-16 @ 17:17:39
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0