En invit.

Förresten! Ska ni komma in på fika ska ni göra det så snart som möjligt. Jag har nämligen åter kommer över att parti biskvier bakade av Kakbakerskan Elina herself. Dessa är så groteskt goda att de strax är slut, så tiden är knapp, mina vänner. Kom och ta del!

Sist jag hade ett gäng hemma så försökte jag mig på en blygsam liten produktfotografering, men det slutade med att både jag och biskvierna svettades. Det är päronbiskvierna jag fotat, därav frukten. Kanske gör jag ett nytt försök med den här omgången. Om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Elina

Gulle dig, vilken fin bild!

Jag får nog anlita dig som proffsfotograf när jag ska göra klart hemsidan....vad tror du om det?

2011-02-27 @ 20:42:52
Postat av: Sanna svarar Elina

Ja, får jag provsmaka allt så absolut!:)

2011-02-27 @ 21:12:55
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fasen vad gott! Aptitretande foto.

2011-02-28 @ 08:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0