Tävling.

Den senaste tiden har det varit mycket grejande med datorerna på jobbet. Alla (utom typ jag och Marcus) har fått helt nya datorer samt nya officepaket. Mikaela fick windows 7 och blev helt till sig av de häftiga bakgrundsbilderna man kunde välja mellan. Hon är nämligen oerhört estetisk och kreativ av sig, så lyckan var total då hon hittade en bild med en mycket märklig fågelman på.
Hon mailade den till mig så jag skulle kunna lägga upp den här i bloggen så att även ni skulle kunna få ta del av den. Jag, som blev lite avundsjuk, såg också till att byta bakgrundsbild. Jag är minst lika nöjd som henne och hävdar att min är finare, och till följd av detta så ville hon ha en omröstning här på bloggen om vem som lyckats bäst av henne och mig.

Ja, mina vänner, det är upp till er. Här kommer valen, nr 1 är Mikaelas och nr 2 är min. Rösta, rösta.








Kommentarer
Postat av: Mikaela

Får jag vara med och rösta!? ;)

2011-04-06 @ 19:43:55
Postat av: Elina

Än min bakgrundsbild då? Får inte den vara med å tävla:)? Skämt åsido så skulle jag inte välja nån av ovanstående som bakgrundsbild, så från mig blir det oavgjort:)

2011-04-06 @ 21:40:20
Postat av: Sanna svarar:

Mikaela:

Ja visst, det är ju alltid trevlig med utfyllnad. Men då får jag också rösta. Jag lägger min röst på... NUMMER TVÅ!



Elina:

Alla bidrag är välkomna! Dock måste jag säga att du är en märklig individ som inte föredrar näbbdjuret Perry. Men alla är vi olika, det är det som är det fina.

2011-04-07 @ 07:44:52
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag röstar på nummer "2"! ;)

2011-04-07 @ 08:03:45
Postat av: Mikaela

Själv förstår jag inte hur man kan föredra näbbdjuret Perry (när han för den delen även är halvt gömd bakom en tall, eller nåt) framför en bevingad man (kvinna?) i någon slags blå/vit lappad dräkt flyyyygandes med duvorna på en molnig babyblå himmel...! Så min röst går, inte helt otippat, till nummer ETT! Oh yeah.

2011-04-07 @ 08:08:39
Postat av: Jocke

Med tanke på att jag är något av en realist så finner jag bild nr. 1 som lite otrovärdig. Ska jag vara helt ärlig så skrämmer även "fågelmannen" mig litet med sin nonchalanta uppsyn.

Och eftersom jag är oerhört svag för tecknade figurer så måste jag rösta på den galna doktorn och näbbdjuret Perry, alltså bild nr. 2!

2011-04-07 @ 08:14:52
Postat av: Hannes

Jag röstar på nummer ett. För den har jag också haft som bakgrundsbild :D

2011-04-07 @ 08:15:40
Postat av: Anna-Stina

Hejsan! Jag är modig och går emot bloggerskan och röstar på Mikaelas bild. Det beror på att husen i bakgrunden lockar mitt antikvariska sinne och påminner om förra seklet när det för mig var helt naturligt att spendera dagarna täckt i kalkbruk och annan smörja. Sorry Sanna, inget personligt! Din bild är oxå fin! :)

2011-04-07 @ 09:07:24
Postat av: Eken

För husfridens skull blablabla o.s.v så går min röst till nr 2 då. Och för MIN skull kan väl ni andra också rösta fram sanna som vinnare här? Snälla... Snälla.. Snälla..

2011-04-07 @ 11:28:26
Postat av: Kajsa

Som småbarnsmamma röstar jag naturligtvis på Professor Doofenshmirtz! Inte BARA för att det är Sannas bild, utan mest för att han är SÅ bra.

2011-04-07 @ 13:27:25
Postat av: Svågern

Måste hålla med min kära fru Kajsa här. Professor D vinner i alla lägen (det gör han ju egentligen inte - han åker ju på stryk HELA tiden) och man måste ju berömma hans ihärdighet på det onda planet. Så Faluns röst går till Nr 2. "Dö poa" (två poäng. På franska för er som är helt språkobegåvade)

2011-04-07 @ 20:17:37
Postat av: Sanna Segraren!

Ljuvlig seger, jag tackar och bockar!

Tråkigt, Mikaela. Verkligen.

...

.....

...

MOHAHAHA!

2011-04-08 @ 22:59:42
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0