Att fira.

God morgon. Har ni haft en lika jävlig dag som jag? Gårdagen var mycket lyckad då det bjöds på middag hos Elina och sedan pimplades bubbel till körslaget. Tyvärr så blev det lite mycket av den varan för min del (bubbel alltså) och när det började närma sig ett-tiden så var jag ganska redo för sängen.
Idag har jag inte genomfört några stordåd direkt, utan mest legat i soffan och ojat mig. MEN. Det var det värt. Ty Team Andreas gick vidare och det ska man ju fira, för satan.
Och jag tror att vinsten har mycket att göra med Marcus Melins välsvarvade spiror, det är ju de som drar röster. Super slim-fit ftw.


Kommentarer
Postat av: Elina

Skyll inte på bubblet, det var det där vita eländiga vinet du envisades med på småtimmarna:) Kul var det iaf...jag glömde ringa dig idag när vi skulle städa...du kunde fått hänga med om du ville haha..tog reda på din sjal oxå, den hade du drällt bort förstås!

2011-04-10 @ 19:12:52
Postat av: Sanna svarar Elina

Ja det var nog det vita vinet, det har du rätt i! Otur att du glömde ringa, jag var riktigt städsugen idag:)

Snällt att du tog sjalen, den var tydligen inte prio för mig igår när det var dags att ta sig hem!

Ses imorgon!

2011-04-10 @ 19:44:10
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0