Älskade mor.

Jag spenderade större delen av gårdagskvällen till att gå igenom gamla inlägg och dess kommentarer. Jag insåg nu att jag vill göra en sammanställning av några av min mammas kommentarer här.


Postat av: mari-ann


tänk på att man blir lönnfet av att dricka.


Postat av: mari-ann


fy så förskräckligt skäms, jag tror att dom seriösa inte tittar efter bröst, det är dom okunniga.


Postat av: mari-ann

men snälla nån, skärpning



Det känns bra att min mor inte ännu gett upp hoppet om min uppfostran. Jag kanske blir som folk en vacker dag.


Jag och min mor för minst 5 år sedan.

Kommentarer
Postat av: sis

Haha! Positiv som alltid kära mor =D

Å ang din uppfostran så var det nog kört redan

när du föddes ;D

Tack för shoppinghjälpen igår!!!

2010-10-14 @ 05:43:01
Postat av: Sanna svarar Sis

Ja men eller hur, det tror jag fan också. Men jag vill ändå inte ge upp helt...



Tack själv för att jag fick följa!

2010-10-14 @ 14:23:06
Postat av: mamma

det där får det att låta tråkigt!!

jag tycker inte det stämmer.

2010-10-17 @ 08:52:31
Postat av: Sanna svarar mamma

Det låter inte alls tråkigt, tvärt om! Det är roligt med dina tillrättavisningar.

2010-10-19 @ 21:46:27
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0