Måndag.

Ja men hallå ja. Ni vet ju att jag sökte så mycket som två jobb förra veckan och var riktigt sugen på det första som gick ut på att göra telefonundersökningar av företag. De skulle ju höra av sig under förra veckan, och när de inte gjorde det så tänkte jag att skeppet seglat men att jag ändå skulle höra av mig till dem på måndagen.
Imorse väcktes jag av att mobilen ringde och det var dem. Körde den vanliga mörkningen av att jag låg och sov och väntade sedan på domen. Och det var till min förtjusning relativt ljusa besked, jag kommer få köra två veckors introduktion, sen får vi se hur mycket jobb det blir då det brukar lugna ner sig för dem i november. MEN DET ÄR JU EN BÖRJAN.
Fick boka av mitt möte under nästa vecka med arbetsförmedlingens jobbcoach, vilket kändes jävligt bra. Nu känner jag verkligen att jag måste nyttja den här veckan, hela lägenheten ska städas, dataspel ska spelas och tv-serier ska kollas på. Måste hålla mig sysselsatt så att inte nervositeten smyger sig på.
Men då så, ni kan gratulera mig nu. Tack på förhand.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättegrattis!! :-)

2010-10-18 @ 12:14:59
Postat av: lisbeth s

Va spännande ! Jätteroligt ! Grattis !!

Och Lycka till, så klart :-)

2010-10-18 @ 23:56:51
Postat av: Sanna

Tackar, tackar!

2010-10-19 @ 11:07:10
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0