Den dryga lillasystern.

Jag har varit frånvarande och detta har att göra med att det är LAN här. Ekens bröder har varit här i helgen och spelat WoW och druckit gränslösa mängder sprit.
Jag som är uppväxt med en äldre bror och har frasen "om inte jag får vara med säger jag till mamma" i ryggmärgen så ser jag naturligtvis till att jag får vara med. Bara det att jag nu hotar med att vara otrogen istället.
Kajsa, Björns fru, har dock inte samma intresse i att vara med så hon är hemma. Hon har dock mage att klaga på att jag inte bloggat om eventet och lagt upp bilder. Kvinnan har ingen skam i kroppen, förstår hon inte att jag har fullt upp med att göra instanser och mixtra ihop shottar?!
Men jag kan väl bidra med ett par bilder då. FÖR DIN SKULL, KAJSA!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack Sanna, verkligen. Det var precis den här typen av bilder jag menade. Vad gulligt av dig att lägga ner så mycket tid på att ta roliga och inspirerande bilder, bara för min skull. Tack igen!

Kramizar

2010-10-31 @ 17:22:53
Postat av: Kajsa

:)

2010-10-31 @ 17:23:45
Postat av: Sanna svarar Kajsa

Ja, jag kände mig lite tvungen liksom...



Och gud vad bra bilderna blev som du tog! Jag såg ju bara en, men den var tokfin!

Du får ställa upp och modella lite för mig också, jag ser det framför mig: solnedgång, en frusen sjö, 30 minus och dig i split naken på en skoter! De bilderna kan vi sälja skitdyrt här uppe sen! Du har mitt nummer.

2010-10-31 @ 17:59:20
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Kajsas make

Jag köper bilderna direkt. Du har mitt nummer!

2010-10-31 @ 18:45:53
Postat av: Kajsa

He he he

Roliga ni!

2010-10-31 @ 23:52:40
Postat av: Kajsas make

Jäpp. That's us!

2010-11-02 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0