Acceptans.

Men hörrni! Det är väl inte så jävla märkligt att man är trött och deppig vissa dagar så här på hösten. DET ÄR JU NATURLIGT. Så fort mörkret kom och dolde allt grått utanför så började jag rycka upp mig. Nu har jag plockat bort alla grejer som legat på fel plats och kört två diskmaskiner. Tummen upp för mig då.
Så nu sitter jag här och pillar med bilder i PS igen, forfarande iförd pyjamas (Ja, man måste få gå i pyjamas hela dagen ibland.) och med en kopp te och ett doftljus som doftar kärlek bredvid mig. INTE FY SKAM DET INTE.
Hela förmiddagen låg jag invirad i täcket framför tvn, och det har bara visats skit hela dagen. Och jag älskart. När man är trött as hell och det är världens pissigaste väder ute så finns det inget bättre än att låta sin tomma blick fästa sig vid top model eller unga mödrar.
Men varför kollade du inte på nip/tuck eller satc då, undrar ni. Jag var helt enkelt inte på humör. Mitt humör var för dåligt för dessa guldklimpar. Jag måste vara på ett behagligt humör för att kunna njuta maximalt, annars är det slöseri.
SÅ NU VET NI.



Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Vacker bild :-) Önskar jag hade så fin kamera som din, och att jag vore lika bra på att fota som du ! Särskilt på hösten, med alla färger ute och andra helt fantastiska motiv i naturen !

2010-10-19 @ 21:34:31
Postat av: Anonym

Vacker bild :-) Önskar jag hade så fin kamera som din, och att jag vore lika bra på att fota som du ! Särskilt på hösten, med alla färger ute och andra helt fantastiska motiv i naturen !

2010-10-19 @ 21:35:22
Postat av: lisbeth s

Hoppsan ! Klarar ju inte ens att sköta ett tangentbord... :-$

2010-10-19 @ 21:39:07
Postat av: Sanna svarar Lisbeth S

Ja, jag bannar mig själv lite för att jag inte är ute mer och fångar den här vackra årstiden! Är ju nästan lite försent nu...

Och det är bra att du kommenterar så mycket, sånt gillar jag! :)

2010-10-19 @ 21:41:58
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: lisbeth s

Haha, ja om alla skickar sina samma kommentarer två gånger, så blir det ju många svar på dina inlägg ;-)

Idag kunde jag inte låta bli att ta med kameran ut på gården, här är så sanslöst vackert med decimetern nysnö som kom inatt :-)

2010-10-20 @ 14:34:21
Postat av: Sanna

Hmm, jag undrar när snön kommer hit! Nu har det ju till och med snöat i Huvfudstaden, men inte här hos oss! Man kan ju undra vart världen är på väg...

2010-10-22 @ 13:31:18
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0