Måndagsmorgonen.

Här loggar man in på måndagsmorgonen och upptäcker att inlägget under har blivit spammat av någon Steffo, precis som hos storbloggarna. Ojojoj. Nu börjar man komma upp sig vettni. Vill dock tillägga att jag blev lite besviken då jag upptäckte att det inte var mr Törnqvist, livsnjutaren himself, som försökt nå mig
Annars då? Jo, täppt i näsan så utav helvete och allt som hör där till. En dag man nog skulle varit hemma, men då jag hade en sjukdag förra vecka på grund av feber så är det bara att pallra sig iväg till jobbet idag. Slutar dock vid två så jag ser ingen anledning till att hänga läpp för detta.
Och tack för de hjärtliga gratulationerna i föregående inlägg, det värmer i lillhjärtat ska ni veta.
Nej, nu ska jag trycka i mig resten av gröten jag mödosamt kokat ihop för att sedan vira halsduken 30 varv runt gamnacken och knata iväg mot nya äventyr.



Och även jag har inte kunnat stå emot förändringsknäppen som kommer till hösten. Och det sjukaste av allt är att det är rödare än vad som syns på bilden. Det ni.


Kommentarer
Postat av: Ekens bror d ä

Va bra! Då kan du ju lära Wilma hur man färgar håret lite rött då (som om det skulle behövas?)

Kram

2010-11-08 @ 08:13:21
Postat av: lisbeth s

Snyggt, Sanna :-)))

2010-11-08 @ 11:44:40
Postat av: Sanna svarar

Ekens bror d ä:

Jag ska lära Wilma allt jag kan. ALLT jag kan.



Lisbeth S:

Tack!

2010-11-09 @ 16:43:44
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Ekens bror d ä

Vi måste prata Sanna!!!

:-)

2010-11-11 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0