Traningsnarkomania as they say in Staterna.

Imorse  ville jag ha en kokt korv med bröd till frukost. Då jag satte korven på kokning så kände jag att jag var lite för hungrig för att vänta på att det skulle bli klart så jag smällde i mig en kaka. Då detta inte stillade min panik-hunger rostade jag en mackas om jag bredde med max smältost-dipp. Då jag åt denna så irriterade jag mig på att de väljer att kalla den smältost. Något man smälter stelnar ju igen då det svalnar, men det gör fan inte denna. Ändå väljer de att rätta mig varje gång jag beställer varm cheddardipp. Brinna i helvetet är vad de kan göra.
Hur som haver så började korven koka just när jag ätit upp mackan, så jag la den i ett fullkornsbröd och hävde senap och ketchup på, men när jag skulle äta den så insåg jag att jag var mätt. Men jag kunde ju inte bara slänga den, så jag mosade i mig hela kalaset och nu sitter jag här och är spysjuk.

Förresten gick jag på gympa igår igen. Två gånger?! VARFÖR?! undrar ni, och jag vet helt ärligt inte. Jag tror att jag håller på att bli träningsnarkoman eller nått. Denna gång var det iallafall stepup med hantlar och grejer och jag tror nog inte att jag har svettats så här pass mycket i hela mitt liv. Jag ville dö. Men på nått sjukt vis så var det kul, för det var bra musik och ledaren var jävligt peppande, så jag antar att jag får köpa det där jävla terminkortet nu då.
Nej, nu ska jag duscha sen bär det nog av till modern för att hämta lite bets och kLaPpA kAaTeN.


Kommentarer
Postat av: Björn

Peppande? Det du beskriver här, kära Sanna, är inget annat än min mardröm. En peppande ledare. They are the worst kind!

2009-09-10 @ 17:03:10
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Sanna

OOOH SÅ KUL ATT HÖRA FRÅN DIG BJÖRN!!! ÄLSKAR DIG! MER ÄN EKEN!

2009-09-10 @ 23:27:34
Postat av: Björn

Haha, ta nu inte i för mycket.

2009-09-10 @ 23:28:04
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Sanna

Hihi... med dig kan man inte ta i för mycket.

2009-09-10 @ 23:33:39
Postat av: Björn

Kinky!

2009-09-10 @ 23:34:09
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Björn

Idag är jag nykter och hade tänkt avslöja att... ehrm... Sanna inte hade särskilt mycket med den här diskussionen att göra. Ingenting alls faktiskt. Både de kommentarer som det står "Björn" vid och de som det står "Sanna" vid skrevs av mig.



Är jag stolt? Ja. Det var jättekul. Har ni missförstått det? Förhoppningsvis inte.



Sanna är sin Eken mycket trogen, och jag är bara en fjant som tycker om att göra livet svårt för andra.



Kram!

2009-09-11 @ 12:05:34
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Det här var ju faktiskt fruktansvärt roligt, hatten av för dig. Kanske borde anställa dig till att svara alla mina kommentarer. För detta krävs dock en ordentlig funderare, så gör inget förhastat nu...

2009-09-11 @ 12:47:12
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0