The Haircut



Ja, det blidde ingen kort frisyr, och på bilderna syns det nästan ingen skillnad alls, men det är rödare och mycket fräschare! Ser riktigt välvårdat och snyggt ut och jag är faktiskt super nöjd med både färg och klippning!
Köpte lite nya hårprodukter också, bla annat en inpackning. Bad hon som klippte mig om råd och då visade hon upp ca 5 stycken olika, och då frågade jag vilken hon rekommenderade och hon svarade naturligtvis den dyraste, men förhoppningsvis är den jävligt bra då också. Nu är det bingen för min del. Kommer troligen inte somna på ett par timmar, men eftersom Eken lagt sig så känns det tråkigt att sitta kvar uppe. Han ska förresten ha massa beröm då han nästan stod ut i två timmar med att bara sitta och vänta på mig, dock smet han iväg nån gång i mitten då han höll på att bli galen av tristess... Nåväl, ses imorgon mina lärljungar.

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Det blev ju jättesnyggt !!! Va kul ! Och din sambo tyckte säkert det var värt lång väntan, när han fick se dig. Även fast jag har hört från säker källa att han tycker du ALLTID är vacker ;)

2009-02-03 @ 01:20:46
Postat av: Sanna

Till Lisbeth:



Tackar, blev faktiskt jättenöjd! Skönt att slippa grina den här gången:)

2009-02-03 @ 11:16:37
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blev ju skitsnyggt! =) Jättefrächt! Shit! Nu blir jag lite avis...

2009-02-03 @ 14:15:39
URL: http://annasarachristina.blogg.se/
Postat av: Jenny

SUUUPERSNYGGT!!

2009-02-03 @ 15:05:54
Postat av: Sanna svarar:

Tackar ödmjukast:)

2009-02-04 @ 19:45:18
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0