Städning i trean...

Nu är jag tillbaka från städningen i trean och är rätt så trött och slut.
Efter ha suttit med rakblad och mängder av aceton för att få bort de där jävla kakeldekortionerna så är jag så jävla nöjd med mig själv! Äntligen är jag fri de där groteska små bilderna.
Får se om jag sätter upp några andra eller om jag låter dem vara som de är nu.
Före:


Efter:



Har även börjat putsa på spisen som var lite småsnuskig och damma ur alla skåp. Jag förstår inte riktigt hur hyresvärden kunde godkänna flyttstädningen i den lägenheten, men det är lite mysigt att vara där och städa och pyssla för då vet man ju att det blir riktigt gjort.
Ja, då är ni lite uppdaterade då. Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Jenny

2009-02-27 @ 20:24:13
Postat av: Jenny

Skitsnyggt blev det ju! Typ en förbättring med ca 380% ! ! ! Kram

2009-02-27 @ 20:25:40
Postat av: Sanna

Svar till Jenny:



Ja, de där dekorationerna var ingen höjdare. Vad tror du, ska jag behålla det vitt eller ska jag leta upp några nya snygga dekorationer?

2009-02-27 @ 21:51:00
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Åh va fint det blev ! Vilket hästjobb du gjort :-)

Du kan ju alltid låta det vara så här ett tag, så känner du väl snart om du vill behålla kaklet vitt, eller inte ?

Ska bli så kul sen att få se lägenheten när ni flyttat in !!!

2009-02-28 @ 03:07:55
Postat av: Fredde

Fan vad duktig du är! det är ju typ din lgnhet nu! =)

2009-02-28 @ 04:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0