En nish...

Jag läste nu att de som bloggar bör ha en speciell inriktning, för annars är de tråkiga att läsa. Mode, matlagning, sex och samlevnad, mammabloggar o.s.v.
Jag då? Plågar jag min blygsamma besökarskara genom att vara totalt oinriktad?
Så vad ska vi ta? Ska jag kanske börja försöka leva ett bättre liv? Bli mer ekonomisk, miljövänligare och äta bättre.
Ska vi pröva med det? Vill ni hjälpa mig bli en bättre människa? Har tipps på hur jag ska bete mig för att nå mitt mål?
Jag börjar med frukost, tack så länge...utan mjölk.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Du vet att vi läser din blogg med stort nöje, Sanna :-) Med eller utan inriktning ;-)

Förresten, duger inte "Mitt liv" som speciell inriktning ??? Tycker jag...

2009-03-01 @ 00:32:49
Postat av: Jenny

Tänkte exakt samma sak.... ;-)

2009-03-01 @ 11:08:04
Postat av: Sanna

Svar till Lisbeth och Jenny:



Ja, eftersom jag är en sån speciell person så borde det ju egentligen räcka;)

2009-03-02 @ 12:56:34
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0