Mitt nya liv!

Hehehe, ja ni hörde rätt, jag gör det igen. Jag ska bli en ny och bättre människa.
Imorse vaknade jag och var oerhört sugen på lakrits, men istället åt jag en riktig frukost... troligen berodde detta på att jag inte hade någon lakrits, meeen, alltid något.
Jag har alltid tänkt så här att jag kan sluta med godis och jag kan börja träna när jag verkligen behöver det, när jag blir tjock men än så länge så är det ju inte nödvändigt... NÄ, INTE OM JAG VILL DÖ I FÖRTID!
Jag äter bara onyttigt och rör mig aldrig! Min kropp bryts ner en dag i taget och snart så kommer Eken komma hem efter en av sina Skånevisiter och finna en halvt förmultnad flickvän i soffan, med en av "morfars makalöst mumsiga kexchoklad" i handen, som inte alls är goda faktiskt men SOM JAG ÄTER ÄNDÅ!

Jag hade flyt ett tag alldeles innan studenten, då jag åt relativt nyttigt, om man bortser från spriten jag förbrukade under dessa dagar. Min underbara kropp förtjänar lite ompyssling. JAG ÄR VÄRD SÅ MYCKET MER! Så nu kör vi, allesammans. Jag ska bli en bättre Sanna.


Kommentarer
Postat av: airaM

Då håller vi tummarna för dej! =)

2009-04-15 @ 22:28:12
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Sanna svarar airaM

Tackar, tackar! Var och storhandlade nyttigheter idag så jag känner mig ganska säker på åtminstone en veckas skötsamhet:D

2009-04-16 @ 14:32:59
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0