It's raining, man!

Ah, det regnar! Ett riktigt spöregn är det också. Jag blir så harmonisk av regn, jag älskar det. Längtar tills sommaren börjar bjuda på de där riktiga åskvädren också.
Inte bara det här med att man kan sitta inne och häcka utan att få dåligt samvete, det är ju mysigt också! Sen känns dagen längre, dels för att man kan slappna av och inte känner lika mycket krav på att hitta på något, och dels för att det aldrig blir riktigt ljust.
Igår var det strålande väder och det nyttjade jag och Eken genom att ta en liten promenad med kameran, efter att jag jobbat klart. Vi tog vara på det fina vädret. Idag hade jag gärnat stannat hemma och tagit vara på det dåliga vädret genom att spela L4D eller kanske kollat på family guy, men jag måste ju faktiskt jobba. Det är extrajobbarnas lott det att få slava då ni andra jävlar vägrar att jobba...

Kommentarer
Postat av: Björn

L4D! Alltid L4D! Boomers are the life of the party!

2009-04-14 @ 20:47:49
URL: http://bjornnastet
Postat av: Sanna

Hehehe, true man, so true!

2009-04-14 @ 22:40:54
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0