Hejdlöst.

Kan      inte        sluta        äta.....


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Va avis jag blir ! Lindts "Seasalt" är den godaste choklad jag vet, och den har tagit slut i Sveg !!! (Undrar varför...=§ )

2009-04-14 @ 20:49:22
Postat av: lisbeth

Va avis jag blir ! Lindts "Seasalt" är den godaste choklad jag vet, och den har tagit slut i Sveg !!! (Undrar varför...=§ )

2009-04-14 @ 20:51:14
Postat av: Sanna

Du får träta på dem så de beställer hem fler. Livsnödvändigt!

2009-04-14 @ 22:39:46
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: lisbeth

Ja , jag blir väl tvungen att tjata på dom igen. Jag är säkert deras besvärligaste kund, klagar på dålig mat med en massa tillsatser, begär att dom ska ta hem nyttigare mat såsom nötter och god mörk choklad och roligare grönsaker. Men det får dom tåla,med tanke på vilka enorma summor i matpengar som dom dränerar mig på varje år !!!

2009-04-15 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0