Söndag, strålande söndag!

Vaknade i morse, efter att ha drömt en hel del mardrömmar, med lite halsont, stel nacke, ömmande rygg och svank, nästäppa och diverse andra symptom som tyder på att kroppen är fucked up.
Mardrömmar har varit ett återkommande tema de senaste nätterna, igår till exempel väcktes Eken av att jag hasade mig neråt i sängen under täcket mer eller mindre panikartat. Då han tog tag i mig för att lugna mig skrek jag att "Spindeln är här!" Och jag minns den drömmen mycket tydligt. Den praktiskt taget jagade mig, den spindeln. En rovspindel. Kröp över kanten på täcket så den hamnade under. Den ville åt mig. Kan det ha nått att göra med incidenten i tvättrummet?

Hur som helst, idag är det söndag, jag har nyligen förtärt min nyttiga havregrynsgröt med linfrön i och ska snart ta en promenad till affären. Även om min hälsa inte är i topptrim så är det iallafall strålande väder idag, och det kan ni inte ta i från mig!!!


Ni får mig aldrig.
                / Susanna


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

iiih!!

ska vi ska vi ska vi..?! klippa oss!

de är bra frestande nu alltså och göra ett hårklipp. ska testa löshåret en sväng til bara.

men if i do it... you do it;-)



KRAM

2008-10-13 @ 22:14:57
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0