Söndag

Nu sitter jag här i lägenheten ensam igen och Eken har åkt och jobbat. Jag har lyckats städa lite, men så plötsligt försvann energin och sängen viskar till mig att komma och krypa ner.
Och just ja! Imorgon börjar mitt nya liv. Ni fnissar, jag kan höra det, men visst; skrattar bäst som skrattar sist!
Imorgon ska jag nämligen lägga upp regler som kanske ska få mig att må lite bättre. Jag kanske delar med mig av mina upptäckter i denna blygsamma lilla nätdagbok, jag gör som jag vill...
Nu är det iallafall sovdags, eftersom jag ska jobba på hotellet imorgon.

Sov gott....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej din snyggelse! Längtar efter höra ditt nya livselixir för dagen ;-) Ligger själv hemma, trots jag skulle varit i Karlskrona ett par dagar och hälsat på vänner, men si det sket sig rejält :-( Har grym halsont med stora slemmiga vita prickar i halsen och kan kappt svälja. Så jag behöver läsa något som piggar upp denna hängiga lekamen och gör mig lite gladare trots slemspottskoppar bredvid mig. Hoppas även på att vårdcentralen snart ringer tillbaka och kanske ger mig en tid för koll eller säga att "det inte är något speciellt" utan det får gå över av sig själv med mycket varmt the och glass i stora lass ;-)

Fan va duktig jag e på att vara ynklig! Kanske ett Ekelundsdrag???......

2008-07-28 @ 11:50:02
Postat av: Sanna

Svar till Jenny!

Uffa då! Fan va tråkigt! Och ja, det är nog ett Ekelundsdrag, men jag måste säga att jag själv inte är så pjåkig på att tycka synd om mig själv, så du är förlåten:D Den svenska sjukvården kan man både säga ett och annat om, men jag ska be för din tillfrisknad, min sköna! Krya på dig!

2008-07-28 @ 23:53:34
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0