Kameratankar.

Vad tror ni om en Sony DSLR-kamera A200?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej snygging!

Jag kan inget om kameror, bara att jag tycker den ser snygg ut. JAg fick en helt underbart snygg fräck digital av Christian nu i julklapp, den är säkert bra ;-) Men det viktigaste för mig är att det blir bra bilder och att den är , just det, SNYGG. Hi hi!

Christians föräldrar har sålt kameror i hela sitt liv, vill du att jag kollar med dem ang den modellen du har lagt upp bild på??

KRAMIS!

2008-12-29 @ 10:04:43
Postat av: Jenny

btw det var en olympus 1040 med 10.0 mpx den som jag fick om du vill söka på den.

kram

2008-12-29 @ 10:12:54
Postat av: Sanna

Till Jenny!



Ja det vore ju prima om du kunde göra det! Eller om de rekomenderar nått annat i prisklassen fyra, fem tusen. Vill blir lite seriösare med fotograferingen nu:)

Ses till nyår!

KRAM

2008-12-29 @ 10:59:59
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Mija

Åh, jag vill också ha!! :)

2008-12-29 @ 11:56:12
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen!

Kollade på nätet lite. Har du kollat sidan: www.alatest.se/produktdetaljer/digitala-systemkameror

Om inte så har de rätt mycket bra att läsa och kolla på.

Kram kram

2008-12-29 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0