Improvement

Sådärja... Något bättre.


Kommentarer
Postat av: m

Hejhej :)





läs och kommentera gärna min blogg ! :D



www.maxinee.blogg.se

2008-12-16 @ 16:36:19
URL: http://maxinee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Till Bror:

Allvarligt bror, tänker du avla på denna DNA-stege??

Är det verkligen genomtänkt?

Med tanke på vad korsningen Ekelund/vindögdhet kan resultera i vet jag inte riktigt hur jag ska kunna stötta detta beslut. . . .

Får väl helt enkelt ge er min välsignelse och hoppas på att era barn åtminstone kan vårda er på er ålders höst.

Jenny out.



(för er alla som inte kan läsa ironi, eller inte har humor överhuvudtaget kan jag bara säga: Synd om er.

Jenny out, again)

2008-12-16 @ 22:46:43
Postat av: Sanna

Till Jenny!



Här ska inte avlas på lääääänge så det kanske hinner växa bort innan dess;)

2008-12-17 @ 11:29:36
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0