How to shake things up a bit...

Eken har åkt hem för att fira sin mor och svägerska, och jag fick stanna hemma med min sjukdom. Jag dock så smått på bättringsvägen och bestämde mig för att skoja till det lite.
För att dela ut lite personlig fakta så har jag en p-stav i armen och är där med 99,98% skyddad, men p.g.a. illamående och drömmar om bäbisar så ville jag kolla upp det hela.  Ett streck så är man safe, två så är man pregno. Det här vet inte Eken. Så jag knäppte ett kort på det hela, strecket, skickade det till Eken med endast tre utropstecken som översskrift och 30 sekunder senare ringde han.

-Vad var det där?
-Ett grav-test.
-Och vad visade det?!
-Ett streck.
-Och vad betyder det?!?!
-.....
-Vad betyder det?!?!?

Vid det här laget asgarvar jag och erkänner. 
Han måste ju få känna att han lever ibland, vakna till lite. Det är för hans skull jag gör sånt här. Det är därför han älskar mig.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

hahahahahha!!!

du är ju kung!!

2008-12-14 @ 10:49:43
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Alina

Godmorgon! :)

2008-12-14 @ 10:55:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mija

hah..

Been there.. done that!



;)

2008-12-14 @ 12:50:35
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha ha! Men i min värld vill jag att det ska bli ett plus....

På min sticka alltså. Men så länge jag inte får sitta kvar så lär ju inte det hända....

Men min man har sagt att "i april älskling, i april då jävlar ska du få sitta kvar!"

Fattar inte varför man måste vänta????

Men har insett att det inte är någon idé att försöka innan, han är starkare än mig helt enkelt.

Puss

2008-12-14 @ 21:00:20
Postat av: Sanna

Hehehe, när du ska pressa ut den där kommer du nog banna älsklingen för att han lät dig sitta kvar den där romantiska aprilnatten;)

Du får ursäkta min negativitet ang. barn men mina syskonbarn fungerar utmärkt som avskräckande exempel. Vill du boka in en helg med dem? Jag kan skicka över dem via bussgods eller nått.

Du har mitt nummer:)

Puss

2008-12-17 @ 11:32:58
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0