Partypingla....?

Jag vet inte hur många det är som har frågat om det blir party i helgen, och när jag sagt nej svarat:
-Men vaffan, går du aldrig ut längre?
Nej, jag gör tydligen inte det. Det var jättelängesen. När man fyllde 18 försvann det där som var spännande, för då var det helt plötsligt tillåtet. Åsså har man en pojkvän som man hellre kollar på film med än går ut och super.
Visst jag älskar att dansa, och det var ett tag sen nu ju, men jag är lat också...
Och det är ju så fruktansvärt dyrt, mitt upp i alltihopa!
Så till alla som har tänkt att fråga- Nej jag ska inte ut i helgen, jag ska däremot fira min syster och äta lite tårta.
Jag kompenserar med lite bilder från förr istället, då bl.a. Phäntie är med och festar!



Kommentarer
Postat av: Phäntie

oh, who's the fucking eskimo? I don't think I know her. Hehe, jag sympatiserar med dina känslor om att det har börjat bli jobbigt att gå ut. Jag lider av en liknande känsla som dagen efter följs ångest för att man inte gått ut och roat sej men även ångest om man gått ut och roat sej. What to do? Jag kommer förmodligen sitta här i mitt cribb och våndas över att jag inte tog tillfället i akt, men det blir förmodligen hemma på lördag för mej.
So long sucker

och till alla er som besöker Susannas blogg vill jag tippsa om min oerhört underhållande blogg www.themystriousp.blogg.se som även Susanna har länka till ett antal gånger..DO IT! and do it now...

2007-11-22 @ 22:59:21
URL: http://themysteriousp.blogg.se
Postat av: Sarah

oh vi gillar tommy svensson båda två=)

2007-11-22 @ 23:23:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0