Back in buisness!

image130
Imorse var jag så otroligt trött när jag vaknade! Obeskrivligt. Men efter ett tags snoozande började jag känna mig redo, speciellt efter att jag scannat av rummet och märkt att det faktiskt inte var stökigt och kom på att jag faktiskt inte hade något krävande att göra på morgonen. Jag behövde bara klä mig, sminka mig och äta frukost vilket kändes rätt så rimligt ändå.

Bussen var lite sen så jag var rädd att jag skulle missa körlektionen men ändå så hann den fram i tid. En halvtimme med lite backning och vändning, samt trevliga konverstioner med en oerhört bra körlärarinna och sen hoppade jag ur vid skolan. Där bestämde jag en liten rundtur på åkerslund så småningom och hade matte och engelska. Smarrig lunch var det också- pasta och skinksås!

Dock så är det lite upprört bland vännerna p.g.a. en viss människa som inte riktigt vet hur man beter sig och har oerhört svårt att hålla sig till sanningen! Men sånna männsikor är det väl bara att ignorera.image131
Blev så stolt över dig idag Sara! Faktiskt så blev jag det! Otroligt stort!

Efter engelskan blev jag upplockad av mormor, mor, syrran och Melwin som varit och handlat! Sen bar det av hemmåt och jag kan åter känna att jag är nöjd med dagen och känner mig lugn och harmonisk! Snart bär det av till Ljusdal, och då kan jag inte börja bråka med datan heller så på så sätt ser det ut som dagen kan bli fortsatt lugn!

Idag har faktiskt varit en bra dag! Nått som får en att vilja kämpa för att kunna känna så här jämt! Och jag ska fortsätta vara tacksam för vintern så länge jag bara kan! Även om det är kallt och jag faktiskt hatar att frysa, så är det jävligt fint ändå! Vintern är faktiskt vacker, och mysig att kolla ut på!
Hoppas det finns fler som känner som jag i detta nu!

Adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0