Flyttbilder

Var till bollnäs idag och köpte en spegel, en byrå, en tvmöbel, två lampor och en dörrmatta.
Blir mer och mer saker man får tag i nu, kul att det snart kan börja se skapligt ut i lägenheten.
Ska nog sova första natten i den imorgon, ska packa lite kläder ikväll, för imorgon ska jag upp tidigt och jobba för första gången i backen. Spännande värre. Ska jobba lördag och söndag också, men såg till att bli ledig över nyår ifall det bär av till Ekens bror på firande!

Ska nog knäppa lite kort när det börjar bli ordning där men nu kan jag visa hur det såg ut under flytten:

<Här börjades det packas in i lådor. The Kitchen from hell är nu övergivet, tack och lov, eftersom kylskåpet var aslitet med endast ett litet frysfack i. Den pyttelilla spisen tog sjuhundra år att värma upp och det luktade apa ur diskhon. Det psykadeliska blå skåpet som någon satt upp i hörnet roade dock många besökare.
Det nya köket känns betydligt mer lockande eftersom vi har sprojlans kyl och frys! Spisen och också helt ny, så nu jävlar ska jag lära mig laga mat:)
Bilden kanske inte ser så inbjudande ut, men det kommer bli bra, det lovar jag>



Det tog en dag sen så var allt flyttat till nya lägenheten, dock så är det inte uppackat på långa vägar än!




Allt för denna gång...  Trevlig Helg!






Kommentarer
Postat av: pillan

ooooh susanna! vilken fin lägenhet, endast genom att titta på bilderna inser jag att det kommer bli såå fint! och förmodligen en bättre hyresvärd! Snälla, kan inte du o eken leka med mig o sam istället för att åka ner till dalarna!?!?!?

2007-12-29 @ 22:16:30
Postat av: Syrran

Det kommer bli kanon fint i eran nya lya!
Ser verkligen fram emot att få komma och titta när ni fått ordning på allt!
INFLYTTNINGSFEST!!! =))))

Gott Nytt År på er!

2007-12-31 @ 13:44:16
Postat av: Anna

Härligt att ni flyttat! Bra start på det nya året gissar jag?
Jag fick kämpa ett bra tag med dom där flingorna med, envis som jag är fick jag det att funka tillslut.

2008-01-01 @ 21:12:50
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0