Glow

 
Här sitter jag, the golden girl, helt oberörd efter gårdagens utekvälll. Syns min häpnad? ÖVER MIN EGEN FULLKOMLIGHET?
Sedan jag gick på min semester har jag blivit hälsan självt.
Eller okej, jag äter och dricker som en vanvettig människa, men jag motionerar mer än jag gjort på evigheter.
Imorse skuttad jag upp ur sängen 07:20, trots ca fem enheter kvällen innan, och svidade om för att lägga en timme på diverse konditionsövningar på gymmet. Utan någon som helst form av kniv mot strupen.
Nu har jag duschat och sitter med guldansiktsmask, druckit ett glas vätskeersättning och ikväll stundar grillning hos systeryster samt ett besök på Torön. 
Dags att tvätta av ansiktsmasken, men det själsliga semesterglowet går inte att skrubba bort. Det är DJUPT rotat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0