Att se tillbaka.

Jag har försummat bloggen oerhört de senaste åren, det är ju vida känt att jag är en periodare när det kommer till detta. Det är ju dock så himla kul att ha bloggen till att se tillbaka på, läsa om vad man upplevt och se bilder. Jag måste bli bättre helt enkelt. 
 
Och snyggare! Herregud, kolla bara här, en bild jag hittade när jag tittade bakåt i bloggen.
 
 
Låt oss bara ta en stund till att uppskatta hur snygg jag var här?!
Det här var alltså en nykär Sanna som spenderat hela sommaren solandes på ett hustak, nykär, 10 kg lättare och precis anlänt hos sin bästis, fått ett glas vin och stod inför att börja studera kommande höst.
Vilket glow! Resultatet  av kontrasten mellan en lång tids mindre lycklig tid och hetsträning för att sedan bli superlycklig och hoppfull om framtiden.
Peakade jag här? Usch, hemskt i så fall, om det bara ska gå utför nu.
Andreas kommenterade bilden "Där är hon jag blev kär i!" Kul. 
Nä, men det finns väl hopp än? Ja, jag har drygt fyra års mer livserfarenhet sedan den där bilden togs, det är klart det sliter lite. En lagad vas är vackrare, eller hur går det där knepiga ordspråket? 
Lite brun utan sol och ökad kondition, samt ett besök till Karin så är jag där igen. Jorå. 
Dessutom hade den där tidigare, naiva Sanna massa veck på tröjan. Det kommer aldrig hända nu när jag får min steamer. 
Så det så. Nu blickar vi framåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0