Vildkamelsweekend.

Ska hon inte berätta mer om förra helgen?! tänker du. Okej då, lite kort.
 
 
 
Lilla Linnea lämnade mig för att styra kosan mot Kiruna för snart 4 månader sedan, men vi har längtat efter varandra. Vi är helt enkelt inte 100% kompletta så långt ifrån varandra.
Därav bokade vi in oss på The Winery och tog en helg av intensivt umgänge. 
 
 
 
 
Och vad mer kunde vi önska? Pool på taget, vinautomat, chark och FRUTTI DI MARE. (älskar att säga, nej skrika, FRUTTI DI MARE på hetsitalienska. Prova. Varsågod.) 
Vi befann oss helt enkelt i vårt korrekta habitat, två vildkameler på vift.
Linnea shoppade loss i senapsgula kulörer och slog även till på ett par giftigt snygga röda klackar, medan jag köpte en till hoodie trots att det ett flertal gånger konstaterats att jag inte är en hoodietjej. Men ibland sker det som sker, när man har feeling. Därav också någon form av 80-talsaktig kaptensskjorta.
 
 
Och feeling, ja det hade vi hela helgen. Det var helt enkelt en otroligt bra helg.
Och så fick jag ju komma hem sen också! Komplett.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0