Naivt nytt år!

Jag funderar på att gå in för nyårslöften på ett helt nytt sätt i år. Helt nytt för mig alltså. Jag är ju annars väldigt negativt inställd till allt som sätter det minsta krav  på mig.
Men i år då. Skriva en faktisk lista. Med små och kanske lite mindre små ting. Försöka mig på någon form av personlig utveckling.
 
Kan det vara en liten ålderkris på gång kanske? Ja, det känns så, och jag ska bejaka den till fullo tänkte jag. 
Så en liten checklista. Fylld med diverse olika mål. Kanske ett visst antal böcker som ska läsas, träningsprestationer som ska klaras, ställen som ska besöks, pussel som ska läggas med mera, med mera. Katter som ska införskaffas, och så vidare.
Få något som tar lite tid av Netflix och faktiskt eventuellt kan vara lite utvecklande. På nått vis. 
 
Ja så får det bli.
Kanske är det också något som gör att jag blir mer dokumentationsvillig av det också och håller mig aktiv här?
Ja kanske,.
Häng med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0