Det fina med Umeå.

 
Att plugga så här högt upp i landet är inte en dans på rosor alla dagar, det kan jag säga er. Anledningen till att jag klarat av två år här uppe ska jag visa upp nu i detta inlägg. Det rör sig om en grupp brudar, och de var nämligen hem till mig när terminen var slut för att fira att andra året är överlevt.
Vi firade med lite bubbel, lite drinkar och massa god plockmat. Och som Lisa nämnde så äter vi ju så himla bra ihop.
 
 
Kameran passades främst runt mellan Olivia och Linnea, så majoriteten av dessa bilder är inte tagna av mig, men då de fanns i min kamera tänker jag skamlöst ta mig friheten att publicera dem som jag vill.
De här töserna är liksom alldeles för pingliga för att inte visas upp.
 
 
De lyckades även med att få till en väldigt lyckad photoshoot på balkongen med hjälp av något slags cirkelsystem, som en betydligt bättre och fräschare version av "modell för en dag"-företagens klassiska "liggandes på spegel"-bild.
 
 
Själv hade jag fullt sjå med att gräva i kylskåpet, ja ni känner ju mig. I övrigt körde jag sköldpaddslooken den kvällen då det här med halsar är överskattat när det kommer till dagens estetik, om ni frågar mig.
 
 
Bilderna att tyda så var det helt klart Olivia som stod för den större delen av fotandet, Linnea verkar ha prioriterat att paxa toa-kön till följd av det jämna intaget av rusdryck.
 
 
Ja, ni ser ju, de är ju så bildsköna så det inte är klokt! Jag måste jobba lite med poseringen själv om jag ska få antydan till chans att smälta in i gruppen. Men de är alltså de här donnorna jag har att tacka för såväl klarade tentor som livsglädje här uppe. De är guld värda, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Det syns att ni trivs ihop!

2016-06-17 @ 18:15:27
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Lisbeth S

Kul att du trivs i Umeå <3

Svar: Ja, hade det bara blåst lite mindre, varit lite varmare och lite större så hade det varit optimalt, men man måste ju få ha nått att klaga på också ;-D Hoppas allt är väl med dig! <3
Susanna

2016-06-17 @ 18:55:23
Postat av: Lisbeth S

Tack, allt är bra med mig :-)
Är ju numera "enastående" med eget hus i Sveg, trivs fantastiskt bra !
Får göra som jag vill med allting, äntligen ;-)
Hinner inte fota så mycket längre, men lägger mer tid i min trädgård istället, vilket är lika roligt.
Känns kul att kunna ha kvar denna kontakt med dig via din blogg, önskar dig allt gott i livet, det vet du <3

Svar: Härligt att höra!!! Vad skönt :-DDet låter ju jättemysigt, dock kan det ju vara ett utmärkt tillfälle att kombinera fotandet med trädgården :-) Min kamera får också bli lite väl dammig mellan varven, det kan jag erkänna, men ibland smyger sig fotolusten på! Och det är väl så det ska vara, det får ju inte bli för kravfyllt.

Det är jättekul att du fortfarande tittar in här, och det är himla trevligt att kunna följa er alla via instagram och få lite inblickar i hur ni har det via Kajsas blogg lite nu och då, riktigt glädjande! Det värmer att se att ni verkar ha det så fint allesammans! <3
Susanna

2016-06-21 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0