Att minnas sommaren med lite bilder.

Sisodär för sex veckor sedan hade vi ju faktiskt sommar, minns ni?
Jag och Andreas tog det goda beslutet att bege oss till våra älskade Angelica och Anton i Stockholm just då. Något som för att fira att min andra praktik var överlevd, Angelica och Anton-besöken är ju lite som tradition nu.
Och som vi njöt. Det blev ju liksom högsommar, bara sådär.
Vi spatserade runt i Mall of Scandinavia, åt sjukt god glass, brände oss sanslöst mycket (eller jag gjorde det), tränade lite, drack massa, åt massa god mat och var smygberusade på en handelsträdgård.
Fint var det. Som alltid, med de där två. Jag och Anki dammade även av kamrorna för en stund.
 
 
Nu hoppas vi på mer sommar och mer Angelica och Anton inom en snar framtid.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0