Rätt ska vara rätt. (Och ännu fler blommor)

 
Jag har ju tidigare jobbat med kvalitétsmätningar av kundservice, så jag har ju en lite böjelse för att analysera bemötande och har väl kanske en förmåga att ställa lite högre krav än vad jag gjorde tidigare.
Därför har jag nu efter lite strul med min telefonilevernatör sammanställt ett litet mail där jag berättar hur jag upplevde deras kundservice. Några rader bara. Lite drygt två bara. Två sidor. Eller ja, två och en halv, typ. 
Men rätt ska vara rätt, och beslutar jag mig för att stanna kvar hos det här företaget så vill jag ju att de skärper till sig lite. Om de nu tar sig tiden att läsa det, det vill säga.
Jag ursäktade mig lite mot slutet över att det blivit lite långt och förklarade att jag nog har en liten yrkesskada, man vill ju inte att de ska tro att jag lagt en hel förmiddag på att klaga och sedan inte vet något om ämnet. Att de tror att jag inte har något bättre för mig förutom att kolla på repriser av "Real housewives of New Jersey" eller "Say yes to the dress" hela dagarna, och att jag kollar instragram tio gånger i timmen i brist på annat att göra. Nej, det får de inte tro. Det har enbart att göra med att jag fått dålig service och att jag har ett brinnande intresse för kundbemötande. Ja. Och att jag har ett rätt så härligt köksbord att sitta och klaga vid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0