Liten kort update.

Jag förstår, frågorna är många nu. Ni undrar hur jag mår uppe i Umeå, om jag har slagits med några isbjörnar eller om jag krönts till drottning över samerna ännu.
Nej. Inte än.
Men jag har det jättetrevligt hos Karin och Anders. Jag bor här nämligen, fram till den 20 september. När jag kom hit för en dryg vecka sedan så hade de rensat ut en garderob åt mig, fixat hyllor i såväl kök som badrum, samt pyntat "mitt rum" med bilder. 

 
Så hur är skolan? Jo, klassen verkar hur kul som helst, nollningen är i full gång (trots att jag inte deltar så värst mycket) och jakten efter den perfekta anatomiboken pågår as we speak. Jag tror att de här tre åren kan bli givande.
 
 
Vad händer mer då? Få se, vad har vi lyft? Jag pluggar, springer runt i lakan, jobbar 25%, inkräktar på Karin och Anders privatliv och ja, det ä väl det jag gör. Och det är det jag ska fortsätta med ett tag framåt. Och får huvudvärk av Benjamin. Önska mig lycka till.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: xoxo

Björkarnas stad alltså? Jo man tackar!

Svar: Ja, det är här det händer. Björkar och sånt, liksom.
Susanna

2014-09-10 @ 08:48:22
Postat av: xoxo

Vackra färger som väntar dig. Bara låta objektivet svepa över dem. Boké med höstfärger är magiskt.

2014-09-11 @ 08:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0