Tanden och skammen.

SYND OCH SKAM!!!!
Så känner jag.
Här har ni naturligtvis gått och trott att jag trillade av pinnen på grund av högskoleprovet. Jag dömer er inte för detta, det är en fullt logisk slutsats. Men så är inte fallet, jag har bara blundat för bloggen, slukats av våren och haft fullt upp med sommarpepp.
När jag idag irrade mig in hit så fylldes jag av ånger då jag såg att det ännu är några hoppfulla som kollar in varje dag, oavsett väder och stjärntecken.
Så jag får väl bättra mig. Som jag alltid lovar.
Men vad har jag gjort då?! Jo, allt och inget. Tränat, handlat för mycket på internet, mediterat för lite, ätit saker som inte alls är anpassat för Summerburstformen och så vidare.
Njutit av livet men ändå haft min beskärda del av ångest baserat på så väl åldersnoja som omognad. 
Jag har planer på att bli en bättre människa, som alltid, och även visa mer kärlek i bloggen så jag har något att se tillbaka på. När? Kanske när jag är framme vid en eventuell avsats. Tänker jag hoppa då? Det vet man inte. Det är lika osäkert som att jag lovar att bli mer aktiv här. Men det visar väl sig. 
 
Jag slänger upp en bild från Instagram där det ser ut som jag endast har en framtand i sann hillbilly-anda.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0