Att vara lite mer redo för våren.

Våren är ju typ här, det är den ju. Men ändå dröjer ett mörker kvar. Känner ni? Eller är det bara jag?
Jag har försökt att båda äta och sova bort den där svärtan, men jag blir bara tjock och ännu tröttare, så nu måste jag byta riktning. 
Det gäller att hitta vårens soundtrack. Därför har jag suttit mycket på Spotify och sökt och sökt. Jag var på vippen att ge upp, svor över att det inte har kommit något nytt och fräscht, och började till och med ge upp hoppet inför Summerburst.
Men så tog jag mig in på en lista tillhörande en av mina Spotifyhjältar och hittade Mitch Murder. Hoppet väcktes. 
Visst, det kanske inte är peppande gymlåtar, kanske inte heller hetsdansa naken i ensamhetslåtar, men de ger skön feeling. De är helt enkelt soundtracket för vårkvällarna. Något att mjukstarta sommaren med. 
 
 
Eller detta då om man vill ha något mer poppigt och coolt.
 
 
Sådär. Nu är du välkommen våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0