Granthens kamera.

 
 
 
Granathen. Ja, min vän Mikaela. Vi får inte möjligheten till att ses lika frekvent längre, men det betyder inte att hon inte fortfarande är mig lika kär.
Jag fann bilderna vi tog då vi hade en myskväll och tog oss ut för att testa hennes kamera. Jag fick spexa och lovade sedan att se över bilderna och försöka mig på någon spejsig redigering. 
Jag är ju ibland en sämre version av människa, så det föll i glömska. Därför panikrykte jag i redigeringsreglagen nu på kvällskvisten när jag hittade bilderna och lät Mickissaknaden överväldiga mig fullständigt. 
 
 
 
Mikaela har ett estetiskt sinne som inte är av denna värld och jag kanske inte riktigt levde upp till att spegla detta som modell. Men kul hade vi.
Jag hoppas vi ses snart igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Granathen

Åh, saknar dig!!!!!!!!!!!

2014-01-23 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0