Romantikens dag.

 
Mmmm, känner ni kärleken i luften? 14 februari, känslorna spirar... För alla som inte är singel eller som har varit tillsammans i mer än ett år. 
Det är ju lite utav ett gissel ändå. Pressen, liksom. Man vill ju inte vara en risig partner. Bättre blir det ju inte heller av att höra dem som har romatiska picknickar på hustak eller drar till Paris eller Rom över helgen. "Nae, vi tänkte kolla på Fångarna på Fortet..". Inte lika flådigt liksom.
Nu förväntar jag mig inga mirakel denna dag och har själv inte förberett någon tokchock. 
Men två inslagna paket väntar när han kommer hem och så en liten ask gelehjärtan, för saken skull liksom.
Så nu ska jag drömma mig bort till Paris i tanken och se hur många gelehjärtan man kan äta ur en ask utan att det syns allt för uppenbart att man gjort det.
 
Glad alla hjärtans dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jody & odjuren

Haha, Fångarna på fortet ^^ Men jag förstår vad du menar! Hoppas att ni hade en bra dag trots uteblivna takpicknickar :)

2014-02-15 @ 11:58:24
URL: http://jodys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0