merstark.blogg.se

Jag lämnar den här bloggen nu...
 
NÄÄÄRÅÅÅ!!!
Jag har startat en till där jag först tänkte att jag bara skulle skriva om träning, typ det jag åt och hur många set och reps jag gjorde för att själv ha koll. Bolla träningsstrategier med mig själv.
Men nu har jag blivit mer filosofisk i den. Eller okej, det var väl en överdrivt, jag filosofisk liksom.
Men jag kommer säkert skriva om allt möjligt strunt i den också, så vill man får man väl kika in ibland.
Kanske skriva "BRAVO!" om jag  varit extra duktig och kanske slagit nått personlig rekord eller så.
Ni vet ju hur jag är, gillar att bli strykt medhårs. Även mothårs ibland, bara jag blir strykt.
 
Så ja, merstark.blogg,se 
Det var allt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jody & odjuren

Sjukt snygga leggings!

Svar: Ja, alla trix för att lura sig till gymmet är tillåtna och måste tas till :)
Susanna

2014-02-12 @ 18:23:25
URL: http://jodys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0