Att ropa hej.

Det är något olycksdrabbat över mig och resor, tydligen. Och man ska ju inte ropa hej. 
Nu har ju Tyskland beslutat sig för att flyga hem sina resenärer samt stoppa inresorna till Egypten. Sverige låter fortfarande folk åka hämningslöst, men något säger mig att det är tidsfråga innan även dem stoppar resorna.
Faktum är att man nog gör klokast i att avboka. 
I helgen ska vi se om nått annat lockar, annars får jag väl se det som att det inte blir en veckas svullande som ställer till Summerburst formen. Alltid något.
Beställde dessa som tröst. Kommer snart springa jättefort och jättesnyggt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jody

Dom var riktigt snygga! Själv har jag utmanat mig själv i en squat challenge, ångrar mig redan ;) Hoppas att ni kommer iväg, vet inte om jag hade velat åka till Egypten nu, men om ni inte kommer dit så kanske nån annanstans?

Svar: Heja heja med squat challenge! :) Nja, det ser mörkt ut på resfronten nu faktiskt, det får nog bli en höstresa istället. Men nu är ju (nästan) våren här så det ska nog gå bra att vara hemma också :)
Susanna

2014-03-14 @ 12:59:48
URL: http://jodys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0