Kreta.

 
Nä, just det.
Jag har ju faktiskt inte lagt upp några semesterbilder från att svärisarna bjöd på resa till Kreta i slutet på augusti. Slänger upp ett gäng bilder för att själv kunna se tillbaka och minnas värmen (Ja, jag läser min egen blogg väldigt ofta) och dessutom vill jag ha credd för att jag drog sisådär 23 kallsupar i mitt försök till att ta fräsiga undervattensbilder. På de första försöker jag motarbeta drunkningen så gott det går samt att inte strypas av mitt eget hår, men så inser jag att jag verkligen inte kan vistas under vatten utan att fylla lungorna med det så då kostar jag på mig ett maniskt leende också för att bryta av mot den sammanbitna looken som inte alls är särskilt klädsam. Observera hur spexig jag är som har solbrillor UNDER VATTNET.
Dessutom har jag gjort en sån där trixig leksakskameraredigering. För att liksom, ja, vara lite cool då.
Så, lite semsterstatistik:
 
  • Antal deciliter nutella till frukost:          5,6
  • Antal kallsupar:                                 103 (Båda hav och pool inräknat)
  • Antal frappe från strandbaren:              6
  • Antal bevittnade drunkningsolyckor:      1 
  • Antal katter jag inte fick klappa:           36
  • Antal katter jag klappade i smyg:          2
  • Antal liter vin:                                    ?
  • Antal kg uppgång efter all inclusive:      Vägrar väga mig igen någonsin.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

underbara bilder

2013-10-28 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0