Cancerfest.

Och kräftis då!!! Ja, en vecka efter Kreta bar det av mot Umeå för att frossa i kräftor och ljuvligt umgänge. Jag och Mattias hade med oss hans nya kompaktkamera och experimenterade vilt i bilen. Vi kom fram till att ljuset blev fint om man riktade det upp i taket och att Mattias blev sex år gammal om man hade vissa inställningar.
 
 
Vi kom fram ganska sent och tog en välkomstdrink innan det konstaterades att vi behövde samla alla krafter vi kunde inför morgondagen. Och det lyckades vi med.
 
 
Kameran fick utstå diverse tester och Anders lika så. Lägg gärna märke till hans koncentration på bilden nedan och försök dra er till minnes om ni någonsin sett någon placera en ugnsform med kräftor med samma precision och fokus.
 
 
Den obligatoriska "Ta en bild när vi är nypiffade och inte allt för fulla ännu"-bilden.
 
 
För sen börjar det ju:
 
 
Karin är maximalt kräftpimpad.
 
 
Så även Anton.
 
 
Ja... Sen får väl bilderna tala för sig själva helt enkelt. Ha i åtanke att Anders är den enda på bilderna som är spiknykter och ändå lyckas med konststycket att se mer eller mindre redlös ut.
 
 
En fantastisk helg senare var det dags att fara hem, men löften avlades om att snart ses igen. Naturligtvis.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh jag vill ha dessa bilder!!

2013-11-03 @ 17:15:55
Postat av: Karin

Jag är inte anonym, jag är Karin

2013-11-03 @ 17:16:34
URL: http://karinstenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0