Kosläppet 2013

Jag släpade upp Mattias ur sängen klockan nio i lördags, trots att han försökte muta mig och lova mig massage för en timmes ytterligare sömn, men då jag var taggad till tusen inför kosläppet gav jag mig inte. 
Det bjöds på mjölk och bulle, man fick gå tipsrunda (där jag tyvärr tror att vi hade lite halvtaskiga resultat) och sen var det dags att se kossorna släppas fria. 
Nu fick de ju inte släppas ut helt galna av lycka på en grön äng full med fjärilar och maskrosor, som det skulle gå till enligt mina förväntningar, men nog var det tydligt att det pirrade i klövarna när de fick ta del av dagsljuset på nytt.
En perfekt liten dagsutflykt för två 20+:are.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0