Because I know up is the only way.

Ni kanske inte fattar detta, men det är nu det börjar. På riktigt. Herrejävlar, ni måste ju känna det ni också?
Det är fem veckor kvar till Summerburst. Och ja, jag sitter här och blir hög genom att skapa den bästa playlisten ever och lyssna på den i Ögonfransens suveräna hörlurar. Prova ni också, lyssna på lite Futurecop, typ The Only Way, Transformers, Starworshipper eller It's a Crime. Skjut mig vad bra det är va?
Imorgon efter jobbet provar vi gymma till detta lilla underverk till playlist för nu är förkyldningen ur lillkropen min. Och detta i de coolaste gymbyxorna också. Köpte båda ett par poppiga och ett par svarta efter upptäckten att mina tidigare favoriter börjat bli genomskinliga. Och sånt är aldrig roligt. Så nu jävlar. Hörde jag ett whoop whoop?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0