En gång med Anna.

Helgen innan Karin dök upp var allas vår Anna här i Hudik för att underhålla mig. Det var en ack så intensiv visit vilket jag liksom försökte hinna med och detta gjorde att jag kanske drack en aning för mycket. Men roligt hade jag, det kan ingen ta ifrån mig.
Hur som haver så har Anna alltid något skoj på gång, och denna gång var hon så fiffig att hon införskaffat ett par engångskameror. Dessa dokumenterade starten på kvällen och fick även följa med på Hogges. 
Igår la Anna upp en bild på Instagram och det var bara att konstatera: Engångskameror is the shit. Ja, 4 real.
För min del hade det ju säkerligen varit bäst om inget av denna afton förevigats, men vad gör man inte för konsten.
Även om gläjdjen över engångskamrorna är enorm och vi nu bestämt oss för att alltid ha en sådan redo så är sorgen stor över att det ändå fanns så lite tid med Anna och att det nu kommer dröja innan vi åter möts. Men den gången ska jag vara mer redo än någonsin. Massa engångskameror ska jag ha. Och lite nyktrare ska jag vara. Men bara lite.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nästa gång, är inte vilken gång som helst, utan Summerburst. Med engångskamror. Epic.

2013-03-30 @ 18:19:52
Postat av: Anonym

.. Och det är ju givetvis jag som kommenterade. Bruden med gröna laserstrålar all over the Place!

Svar: Jag fick för mig att det bara var 1,5 månad kvar. Vet inte riktigt hur jag tänkte. Jag blev överlycklig och rädd på samma gång. Men. 2,5 månader. Och då jävlar.
Susanna

2013-03-30 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0