Bilder på honom jag är kär i.

Klockan tickar på och snart är det läggdags för mig igen. Mattias brukar håna mig lite för att jag behöver så mycket sömn, men vad ska jag säga. Livet tär tydligen lite mer på mig än på andra människor.
Han trippade just över till grannen för en öl men jag känner mig lite illamående efter middagen och kröp ner under täcket med tekoppen. Ja, det kryper i mig att inte få vara där resten av folket är, men må så vara.
Nu har jag i alla fall nätet för mig själv och kan ladda upp hur mycket bilder jag vill.
Till exempel på honom jag är kär i. Jag tilläts bara ta bilder under tiden han tittade på tv, men jag är glad för det lilla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0