Ni och jag.

Jag kanske borde berätta om Summerburst, men ni skulle ändå inte förstå så jag håller det kort. 
Det var några fantastiska dygn med människor jag älskar, god mat och dryck, dansvänlig musik och absolut lycka. Planen är att ladda upp något videoklipp så att ni får ta del men fram tills dess får ni helt enkelt lita på mig när jag säger det- Det var fantastiskt. 
Jag grät en del, både av sorg över den animerade kiwifågel och av lycka under fyrverkerierna på dansgolvet, men utöver detta var det nästan ett konstant rus av glädje som bar mig genom helgen och bland annat fick mig att spexa så intensivt i en fladdrig klänning så underbyxorna syntes. Ja. Herregud.
 
Det var musik, det var ASKA och det var ljuvliga bihang. Det var Livet.
 
Bifogar en låt som kanske inte är Summerburst men som är glädje och det är väl det som räknas?
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0