Summer Meet.

Ja men herregud, det var ju Summer Meet här i Hudiksvall. En slags cruising liksom. Längesen nu, men jag glömde säga det. På dagen fick vi åka med ut till hamnen för att gå runt och kika lite och äta munkar. Jag följde med på ett villkor. Att få se en Sam och Dean-bil. Mattias suckade och skakade på huvudet, vilket jag tog som en garanti.
Och jag fick typ se en. Eller flera som var ungefär. Så jag nöjde mig med det. 
På kvällen blev vi runtskjutsade i Örjans ögonsten och njöt av den vackra solnedgången, även om håret stod åt alla håll och det drog kallt i och med att grabbarna promt skulle åka nedcabbat. 
Här följer ett flertal bilder från dagen/kvällen. Lite mörka här i bloggen ser jag, men må så vara. Vi börjar med Örjans bil högst upp då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaelan

Snyyyyyyyyyyggt

2013-08-01 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0