Smärtan.

 
 
I tisdags tänkte jag att det är lika bra jag tar ut mig ordentligt på gymmet i och med att det inte skulle bli någon träning på onsdagen eftersom att Mickis skulle komma och socializa. Sagt och gjort, onsdagen anlände och träningsvärken lika så.
Mickis tyckte dock att vi skulle jogga tillsammans. Konditionen är ännu en skamfläck för mig men jag bet ihop, satsade och överträffade mina egna förväntningar.
Nu sitter jag här, med tisdagens och gårdagens träningsvärk kombinerat och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Smärtan är sanslös.
Men no pain, no gain säger de ju, och jävlar vad jag måste gaina nu. Det är ju bra att ha mål. Butt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0